top of page

Guided meditations

OpenbaarĀ·7 leden

Ervaring met Dynamic Project Management Foundation

Hallo allemaal. Ik wil me verder ontwikkelen in projectmanagement en kwam de Dynamic Project Management Method Foundation tegen. Wat mij aanspreekt is dat het een gestructureerde methode lijkt met duidelijke rollen en een projectlevenscyclus. Tegelijk vraag ik me af of twee dagen training voldoende zijn om echt inzicht te krijgen. Ik ben vooral benieuwd hoe uitgebreid onderwerpen zoals risicobeheer en veranderingsmanagement worden behandeld. Ook hoor ik graag hoe het examen precies is opgebouwd. Heeft iemand deze foundation-training gevolgd?

9 weergaven
Billie Nikelson
Billie Nikelson
12 uur geleden

Hoi, ik heb deze training onlangs afgerond. Het gaat om een tweedaagse cursus van in totaal 14 contacturen waarin de principes van de Dynamic Project Management Method systematisch worden behandeld. Je leert over rollen en verantwoordelijkheden, het projectlevenscyclusmodel, planning, controle, risicobeheer en veranderingsmanagement. Ook communicatie en kwaliteitsaspecten binnen projecten komen aan bod. De training bereidt specifiek voor op het EXIN-examen met 40 meerkeuzevragen en een duur van 60 minuten. Om te slagen heb je minimaal 65 procent correcte antwoorden nodig en de examenvoucher is inbegrepen. Meer details over inhoud en planning vind je via https://www.advisedskills.com/nl/project-management/exin-dynamic-project-management-method-foundation.

bottom of page